مشاغل خانگی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای انجام این کار نیازی به صلاحیت جدی ندارید. معمولاً این شامل کلیک بر روی لینک ها ، انجام نظرسنجی ، اظهار نظر ، انجام برخی دسته بندی های سبک یا سایر کارهای اطلاعاتی انسان (HIT ها به عنوان دوست دارد آنرا صدا کند) می شود.

26. استراتژی درآمدزایی: فروش لباس های پرنعمت در یک مغازه پر رونق
به احتمال زیاد پوند پرداخت می شود اما مقداری پول است ، مشاغل خانگی بنابراین اگر نیاز دارید ، پس چرا - به خصوص اگر دیگر از آن لباس استفاده نکنید. این کار برای مواردی مانند لباس های زایمان ، لباس بچه های پیر ، لباس هایی که در سالها نمی پوشیدید یا به راحتی از سبک استفاده می کنید ، موثر است.

27. استراتژی درآمدزایی: یک حساب چک جایزه نقدی باز کنید
با مراجعه به بانک محلی خود ببینید که آیا برای افتتاح حساب جایزه نقدی دریافت می کنند یا خیر. بانک ها تبلیغات را مانند این همه زمان انجام می دهند ، بنابراین اگر نیاز دارید سریع پول های واقعی را بگیرید. این بانک را شکسته (بدون هدف در نظر گرفته شده) اما 50 دلار یا 100 دلار سریع - شاید حتی بیشتر - هنگامی که واقعاً به آن احتیاج دارید ، می دهد. برای واجد شرایط بودن برای این نوع حسابها (اما نه همیشه) لازم است حداقل وجه نقدی (معمولاً در هزاران) واریز کنید.

28. استراتژی درآمدزایی: یک ریزگرد کوچک بدست آورید
اگر به دنبال وام شخصی بسیار کوچک هستید ، می توانید وام تجاری کوچک (بسیار ناچیز) در Fundera یا Prosper دریافت کنید. بسته به اعتبار و شرایط مالی و شغلی خود ، می توانید مانند این چند هزار دلار تضمین کنید.

بسیاری از سیستم عامل ها وجود دارند که این ریزگردها را ارائه می دهند. شما باید آنها را بپردازید اما در صورتی که به این نتیجه برسید می تواند به شما کمک کند.

29. استراتژی درآمدزایی: انجام یک وبینار
خوب ، به نظر می رسد نگران کننده است ، کسب و کار خانگی  اما وبینارها یکی از بهترین راه های کسب سریع پول نقد هستند. شما در حال صحبت با مخاطب بسیار مشتاق هستید. اگر موقعیت خود و پیشنهاد را به درستی تنظیم کنید ، می توانید در یک دوره بسیار کوتاه هزینه های زیادی کسب کنید.

GoToWebinar تاکنون بزرگترین پلتفرم است. Webinar Jam یکی از سیستم عامل های بسیار غنی است که در آنجا وجود دارد. هرکجا که با آن بروید به این نتیجه می رسد که چقدر خوب می توانید بفروشید. این تمرین می کند ، اما این در اصل پول سریع است.

مرتبط: 12 راه واقع بینانه برای ساختن 1 میلیون دلار اول شما

30. استراتژی درآمدزایی: ماشین های شستشو یا جزئیات را بشویید
مردم همیشه به دنبال این هستند که اتومبیل های خود را شسته و دقیق کنند. بدون داشتن محل دائمی می توانید ماشین شستشو و جزئیات ماشین باشید. به افرادی که می شناسید دسترسی پیدا کنید یا برخی از پروازها را تهیه کنید و آن را در صندوق پستی همسایگان خود قرار دهید. اگر می خواهید در مورد آن جدی بگیرید ، از وب سایت یک صفحه ای خودداری کنید یا کارت ویزیت خود را به آنها بدهید. می توانید با انجام سریع این کار درآمد کسب کنید.

31. استراتژی درآمدزایی: تورهای پیاده روی را در Viator انجام دهید
اگر در یک مکان توریستی زندگی می کنید ، به انجام تورهای پیاده روی در Viator ، که یکی از بزرگترین سیستم عامل های اپراتورهای تور در جهان است ، توجه کنید. برای به دست آوردن شهرت خوب ، واقعاً باید سخت تلاش کنید. برای پیدا کردن مشتری به سرعت تورهای رایگان را ارائه داده و در پایان راهنمایی بخواهید.

این در حال تقویت اصل تقابل با قدرت آزاد است. مردم دوست دارند چیزهایی را به صورت رایگان بدست آورند ، اما در پایان احساس واجب می کنند که چیزی را در عوض بدهند. به همین دلیل است که سوپر مارکت ها همیشه مواد غذایی را هدیه می کنند. آنها می دانند اگر شما آن را دوست دارید ، آن را خریداری خواهید کرد.

32. استراتژی درآمدزایی: اشیاء با ارزش خود را بهم بزنید
اگر به صورت مالی کار می کنید ، اما به زودی پول در اختیار شما قرار می گیرد ، وام گرفتن پول با ارزش را برای قرض گرفتن سریع پول در نظر بگیرید. البته برای برگرداندن آن موارد باید وام را با بهره بازپرداخت کنید. اگر به موقع آن را پرداخت نکنید ، این مورد را گم می کنید. اگر واقعاً چیزی است که ارزش ذاتی زیادی برای شما دارد ، این کار را نکنید. اما اگر چیزی نباشد ، مطمئناً بسته به وضعیت خود می توانید آن را در نظر بگیرید.

https://academysabz.com/home-jobs/




:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 16 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی